OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

Dromy® - Darina Řízková Horáková
Křejpského 1507/31
149 00 Praha 4
Česká Republika
IČ: 76221657
DIČ: CZ7853120154

Odpovědná osoba a kontakt
Darina Řízková Horáková

Tel.: +420 775 070 513

Pracovní doba:
Po – Pá: 8:00 – 16:00

1) O registraci

Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě PetVet.cz - Darina Horáková a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity.
Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu PetVet.cz
firmy Darina Horáková, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb.

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:petvet@petvet.cz, nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami,
včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí.
Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy
v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět
na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku pokud: zákazník neuhradil objednávku při platbě bankovním převodem do 10 dnů od přijetí objednávky, či nepřevzal předchozí objednávku.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí.
V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv.
Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou.
Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky.

Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Doprava zboží:

Zboží doručováno přepravní balíkovou službou PPL na území České a Slovenské republiky.
Přepravné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši:


Při platbě dobírkou
120,- Kč prostřednictvím přepravní služby PPL do 24 hod. na území ČR, zásilka do 20 kg.
8€ - prostřednictvím přepravní služby PPL na území Slovenské republiky, zásilka do 20 kg.

Platbou předem na účet
90,- Kč prostřednictvím přepravní služby PPL do 24 hod. na území ČR, zásilka do 20 kg.
7€ -  prostřednictvím přepravní služby PPL na území Slovenské republiky zásilky do 20 kg

Při překročení hmotnosti zboží nad 20 kg, je účtováno přepravné dle ceníku za každou zásilku bez doběrečného.
Cena dopravy bude zobrazena v objednávce.

Uvedené ceny přepravy včetně 21% DPH

Cena přepravy zahrnuje možnost telefonické kontaktování zákazníka,
pro případnou změnu doby či místa doručení.
Cena za přepravu a způsob platby se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.
POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska,
uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Reklamace zásilky je možná do 3 dnů od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

4) Záruka

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu.
Záruční lhůta je uvedena na etiketě každého výrobku.

Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní,
jako náhrada za čas dopravy.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu, po dobu použitelnosti výrobku.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodu), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího, písemně uvede, že odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dnů od doručení.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.
Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno.
Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně
vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:
na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího, na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal, na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Přepravné za zásilku zůstává beze změny.
Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout,
kontaktujte nás.

2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu,
v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi.

Vždy prosím použijte takového obalu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení,
popsání či jinému znehodnocení původních obalů.

Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
Peníze vám budou vráceny na pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést)
a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky.

V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat společně výběrem dopravy.

Při platbě bankovním převodem obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě.
Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet.
V případě, že nebude objednávka při platbě bankovním převodem připsána na účet do 5 pracovních dnů,
vyhrazujeme si právo objednávku z důvodu neuhrazení stornovat.

Při platbě dobírkou Vám objednané zboží, zašleme přepravní službou PPL.
Kupní cenu uhradíte při převzetí zboží v hotovosti nebo platební kartou.

9) Bezpečnost

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují.
Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu.
Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady,
musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže:
    Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa".
    Přeprava zásilky je hrazena stranou prodávajícího.
    Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu,
    v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi.

    Vždy použijte takového obalového materiálu, tak aby nemohlo během přepravy dojít
    k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku,
    v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů,
    funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených
    vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  8. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS.
    Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš "Dromy® Team"

Obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2014 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky,
které byly v platnosti k datu nákupu.

 

Vážíme si Vaší důvěry a přejeme Vám příjemný nákup.